Dag 26 – Mina rädslor



1. jag är typ rädd för att gå till doktorn (a) seriöst, jag kan börja gråta för att jag är så
jävla rädd för blodprov och nålar och sånt skit...
så undviker gärna att inte skada mig eller bli sjuk typ (a)

2. sååå en annan sak jag är rädd för är typ sjukdomar, speciellt typ könssjukdomar?!
de värsta som skulle kunna hända mig seriöst.. eller typ iallafall!

3. sen är jag rädd för att kolla på skräckfilmer och så själv.. tror inte jag sätt mer än 2 st
i hela mitt liv, och då blundade jag typ halva även om jag hade sällskap..
precis som spökhuset på liseberg, (a) räddast i världen typ...
hatar typ att inte veta om nått hoppar fram helt plötsligt och så.. (y)

4. tar en sista rädsla och de får väl bli att förlora dom som verkligen betyder..
familj, vänner, pojkvän? osv.. såna som finns runt om en typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0