Dag 21 – Min hiss/diss lista



1. att de snart är sommar och då ska jag bli minst lika bruuuun som förra året (a)


2. att jag har hittat en kille jag verkligen kan tyycka om! & som förhoppningsvis kanske
tycker om mig också? :O

3. att jag fyller 18 iår, vilket betyder körkort & yttligare en tatuering!! (y)

4. att jag har världens bästa vänner!!!

5. denna låten, dock den andra versionen (i'm fucking you) kan ju också hissa enrique iglesias
för hans snygghet också!!!




1. folk som snackar massa skit!! :)

2. att de fortfarande är snöö ute och askallt!! :( inte alls okej..

3. att jag typ inte klarar äta ett skit nu med mjölk i utan att magen dampar sönder.. :(




Kommentarer
Postat av: anna

vad har du för tatuering ? :) och vart

2011-02-08 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0