Dag 19 – Detta ångrar jag


ska jag vara ärlig finns det sjukt mycket som jag ångrar i mitt liv..

en sak jag ångrar är att jag förlät en kille som va otrogen.. men man lär sig av sina misstag
och de är nått jag aldrig kommer att göra igen! visst man kan vara galet kär i någon, men
man ska aldrig sjunka så långt så man accepterar en sån sak det förstör bara eran självkänsla
och ni kommer ändå aldrig kunna glömma det, och om den killen gillar er skulle han aldrig gjort så!


en annan sak är att jag höll på med en föredetta kompis kille pga att hon snackade skit
om mig och gick och skröt om hur mycket den där killen älskade henne osv medans jag
visste att han skrev både de ena och de andra till mig..
så jag träffade den killen ett x-antal gånger, både hos han och hos mig..
dock gjorde jag bara den tjejen en tjänst när han väl gjorde slut med henne,
för vem vill vara tsm med en kille som är sån? och jag va inte den ända tjejen han träffade när
han hade henne kan jag tilllägga! dock vet jag att jag va en idioot så de är lungt att ni tycker de,
dock va det 2,5årsen..


en till sak är väl vissa killar jag hållt på med, vissst jag vet att man INTE ska säga att
man ångrar dom men hur stolt är man över att varit tillsammans med killar som egentligen
är ett par jävla as som man bara slösade tid och pengar på förjäves?
visst de kändes säkert rätt för stunden, i vissa av dom fallen,
men när man tänker tillbaka nu hur de egentligen va så fattar man hur blind man va!
va t.ex tillsammans med en kille rätt länge eller ett tag, la ner galet mycket tid på honom osv
träffade han på kvällen och allt va precis som vanligt han va överdrivet trevlig glad sa att han
"älskade" mig osv .. sen 1timme senare när jag kom hem gjorde han slut? (y)
neee vissa killar ska man seriöst aldrig lita på, dock har dom skadat mig så kan knappt inte lita
på nån kille förutom mina vänner av de manliga könet!


yttligare en sak är att jag färgade mitt hår mörkt/brunt för va typ rätt blond ett tag och nu
när jag kollar på gamla bilder så vill man typ ha den färgen igen dock ganska så omöjligt
att få tillbaka den.. visst man kan färga håret så men blir aldrig så naturligt igen.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0