chuck bass ♥


gosh.. kan seriöst aldrig sluta kolla på honom asså.. måste va efterbliven som tycker att
han är sååååå grymt snygg!
eheheh.. är helt död förövrigt efter en heldag i köket i skolan.. (y)
gjort bääärsorbet och några jävla havreflarn! suuuuper skojj eller nått i den stilen :)
dock har jag skadat tummen så mindre skoj :( (a)
lalala.. och imorgon blir de yttligare en dag i köket då de blir att göra lasange dock slutar jag
redan vid halv 3 imorgon (a) men ingen annan, tralalalala..
nuuuuuuuu ska jag ta mig nått litet att äta sen blir de typ ut och övningsköra om pappa
får som han vill.. gosh, akta er om ni bor i jämjö..
men pusshejs såläänge, skriver om jag överlevde, vilket inte är så säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0