blablabla..


tihiiii.... åååh va jag älskar folk som ska gnälla om andra personer och
rent av snacka skit och berätta hur mycket dom hatar dom och blablabla..
sååå ska man typ tycka synd om dom för att dom där andra är dumma i
huvudet.. sen när man väl gör de så snackar dom lite mer skit! :) :)

åååh sen tar de en dag, kanske två eller tre dagar.. sen fjäskar dom satan för
dom där personerna som va sååå himla dumma i huvudet osv.
maaan bara men vaafaaaan sluta berätta om dina jävla problem när du ändå
inte menar de utan ändå fjäskar satan dag efter? :)
JAG BRYR MIG INTE FÖR DU VÅGAR INTE STÅ FÖR ETT SKIT DAN EFTER ÄNDÅ?!

helt seriöst, jag pallar verkligen inte fega personer som inte vågar stå för saker
dom sagt utan säger att man hatar någon och den är så falsk och blablabla..
sen bara åååh älskar dig gumman dan efter? man bara vah?

seriöst, vem är falsk egentligen?! ;)
neee slut på att lyssna på såna svaga jävlar nuva! :) puss på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0