6 februari.


godmorgon får jag väl säga! :)

söndag idag och jag är seriöst skit trött så ligger fortfarande i sängen som jag gjort ända
sen jag vaknade? riktigt skönt (a)
lyssnar på musik, och bara myser typ? ända som fattas är väl sällskap?
men får klara mig utan de.. bud på att gå ner och äta frukost nu faktiskt.
min mage har cpat hela veckan så har inte kunnat äta riktigt och när jag väl ätit så har de
kommit upp/ut lika fort...

vad som händer idag vet jag seriöst inte? har inte nått planerat alls vilket är rätt skönt..
och imorgon är man leedig?! så jävla underbart måste jag säga! (a)
gosh ne, ska inte skriva mer nu tror jag, utan gör väl nått inlägg om ett tag istället :)
ha det bäst, pusss ♥

lägger upp några bilder från igår dock..

annie och sandra.

jakobs nya flickvän.

snoppsockerkaka

jag nathalie sandra.

timmy och annie..

jakob nicholas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0