tisdag,.


och nu har ångesten börjat komma över att jag bara är ledig
i två dagar till..
ååh vetifan hur jag ska klara av att stiga upp så himla tidigt för att
ta bussen på morgonen? men sånt man får ta på fredag morgon..
idag har jag iallafall njutit av min ledighet och de helt okej vädret
som faktiskt varit ute..
körde även bil en sväng, ner cabbat himla gos när solen skiner!
kan ju säga att jag börjat bli riktigt kunglig på att köra nu.. höhö.
ska bara palla läsa i den där boken sen är nog körkortet väldigt näära!
woup woup.. nöjd jag kommer va då!

nuuu blir de nog att äta lite glass.. vilket kommer leda till ajajaj i magen
så lär sluta med att jag kommer ligga i soffan ikväll och lyssna på
musik eller kolla på någon film! :)


tror inte jag la upp någon bild igår utan plasten så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0