nyy vecka osv..


måndag och har en heeel vecka framför mig i skolan, yeah åååångest.
fast börjar nio alla dagar förutom imorgon då man börjar kvar i 11 så
klaga borde jag då inte för schemat är himla okej!
förutom de så har jag försökt få bort massa kladdd på min arm som
bitch-medina kladdade dit idag, (y) äälskar att bläcket inte försvinner..

fööörutom de sitter jag och lyssnar på fjortismusik på höögsta volym och
njuuuuuter..
precis käkat också för den delen! nöjd tjej? självklart!
känner mig rättt tjock dock så bud på att ta tag i mitt liv snart.. och börja
träna eller springa nån runda varje dag.. höhö inte alls sagt detta
sen snön försvann i typ februari-mars? (y)
men är ju latast i världen osv ju så har inte blivit av.. aja palla skriva mer
nu kan liksom inte skriva och sjunga samtidigt och föredrar att sjunga
speciellt när man har lägenheten för sig själv! (y)
pussssssssssssssss på stjärten alla gobitar! ♥


knarkade ju dessa förra året för att inte bli någon tjockis, har en burk
kvar såg jag bud på att börja igen och förbränna några kg, vill ju inte ha
ett bmi värde över 21 liksom (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0