min kväll..


ja efter man fixat naglarna blev de en runda på stan med mamma,
hittade en parfym annars va jag nog inte på shoppinghumör..
sen blev de en runda till harrys, åt lite, drack lite osv. ja ni fattar..
sen gick man vidare och kollade på orup som uppträdde i lilla karlskrona!
och efter det blev det en runda till stars and stripes!
så har hunnit med en hel del idag, dock känns de som om jag ska bli sjuk..
dock har jag INTE tid med de, planerat hela helgen nu!! :)

imorgon blir det stan med annie!
fredag blir det sailet med jockee!
lördag blir det sailet igen med jocke och annie!
söndagen blir det nog en såndär häääärlig bakis dag, typ sova fram till 4!
även fast karlskrona är litet så kan de vara riktigt bra ibland,
hoppas dock inte på en repris från förra året..



två bilder från kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0