min helg..


har varit himla gosig om jag ska vara ärlig, även fast jag varit
själv hemma sen i lördags morse tills igårkväll.
dock hade jag en jättte mysig person till sällskap alla dagarna så
kan inte klaga om man säger så!

lördagen
blev dock rätt lugn sov rätt länge, gjorde mig iordning
och drog sen ner till fotbollsplanen och kollade på fotboll själv
rätt trevligt de med, sen på kvällen kom marcus.
söndagen blev man bjuden på tacos.. eller skulle blivit dock blev
de mer att jag blev bjuden på tacos-köttfärs för resten fixade jag..

måndagen skulle man varit och badat men vädret blev som de blev?
så fick bli kebabpizza och film istället.. medans de ösregnade och åskade ute.
tisdagen, eller ja idag blev de sova as länge sen åkte marcus hem
och då kom min kära lilla pappa åh hämtade mig så blev att försöka
övningsköra, dock va jag nog på helt fel humör för de idag, trött som ett as
och störde mig på allt som kom i vägen! (y)
åååh sen på kvällen träffade jag bästa annie en stund åh käkade glasss! :)

blev jävligt mkt text insåg jag nu, men fick bli så ioch med att jag inte hunnit
med att blogga när jag haft besök här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0