fyra dagar kvar..


.. vet seriöst inte vart mitt sommarlov har tagit vägen?

börjar redan på fredag igen, och de känns som om lovet började för
bara ett par veckor sen..
så nu blir det nog att njuta så mycket man kan dessa sista dagarna
och verkligen sova ut..
kommer bli en jävla skillnad att stiga upp kl halv 7 istället för klockan 1-2
om dagarn.. åh ta bussen varje morgon.. gosh döden vafan.

aja nog om det, nu blir det antingen en film eller bara att lyssna på lite
musik sen får jag nog ta och lägga mig tror jag..
kännt av gårdagen i typ halva kroppen nu ikväll, dock inte varit bakis vilket
är guld värt asså!
men ska orka upp redan vid halv 12 imorgon och lite sånt där så blir nog
inte att jag skriver mer ikväll utan hör av mig imorgon!
puss på er, och godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0