foootboll..


sitter framför tvn och kollar på fotboll.. man blir lite sugen på att
börja spela igen faktiskt..(y)
och tyvärr går de inte så
bra för mff precis.. (y) inte bra!
förutom de så har jag kollat på sunes jul med mamma ikväll och
även gåttt 5,5km. duktig tjej!
och sen har jag även varit i stan med annie och följt med när hon
tatuerat sig.. haha, aldrig sätt nån va så seriös! ;)
men de gick la bra!

ååh imorgon är sista dagen på mitt sommarlov, :(
och jag har inte ett skit planerat?! rätt skönt de med, behöver nog stiga
upp och vända tillbaka dygnet om de ens går?! sånt man märker.

meeeeeeeen ska fortsätta kolla på fotbollen så skriver senare om
ni har sån tur sötisar! puss på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0