börjar bli sjuk?


har aaaaningen jätte ont i halsen, känns lagom underbaart när
jag verkligen inte tänker eller vill bli sjuk! (y)
har liksom inte tid med sånt trams, utan min vecka känns rätt så
planerad nu..
torsdag-fredag sover förmodligen annie här? kanske iallafall..
fredag blir det uuut med annie på kvällen och hela natten!
lördag, krääääftskiva! (y)
såå allt känns rätt så bra, och imorgon blir de nog en kväll med
lite godmat och sådär.. mysigt! :)

vet inte om de äär för att jag håller på att bli sjuk med håller på
att somna så ska nog strax krypa ner i sängen och kolla på en film!
sen somnar jag nog rätt tidigt ikväll och börjar kl 9 imorgon.
såå skriver jag inte mer ikväll så vet ni varför' :)
pussss och godnatt typ. ♥

typ jag just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0