uuuups..


okeeeeej.. förlåt men jag har inte haft tillgång till min dator på ett tag
så har inte kunnat blogga! och från mobilen orkade jag helt enkelt inte..
men nu är jag tillbaaaka! (a)
hoppas att ni saaaknat mig galet mycket åh så, jag själv har haft fullt upp med
att fixa och igår och idag har jag varit i kalmar eller ja, på ikea.
köpt en jävla massa till mitt nya rum åh så så nu ligger jag i ett halvfärdigt rum..
känns toppen förutom att fondtapeten inte är uppe än och lite hyllor och speglar åh så
inte är uppe dock får de fixas om någon dag eller så! :)
mååste sova imorgon iallafall, för har stigit upp klockan 9 varje morgon på lovet! :(
inte alls okej!
men nu kommer jag inte på vad jag ska skriva mer, men ska läggga upp
lite bilder åh så imorogn troligtvis för ikväll orkar jag inte riktigt :)
men skriver nog inte mer för idag så pusspuss och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0