två månader kvar!


tills lilla jag blir 18!
läääängtar man eller? helt klart ja, plus att de är sommar då vilket gör
de snäppet underbarare..
men nu ska jag inte prata om det utan om min dag istället..
började med toast skagen till frukost på balkongen i värsta härliga vädret
så mina ben blev lite solbrända! (a) underbart!
sen har jag fått mitt rum färdig tapetserat idag med, kalasbra!
åh sen har man gjort lite små saker hela dan, åh va hos mormor och morfar
och fikade, lagade mat (potatisgratäng blev sjuuuukt god) och grillade! (y)
sååå lägger upp lite bilder och så nu så inlägget blir mycket bättre! :)
pusspuss ♥





bild 1: min goda frukost.
bild 2 och 3: min favoriit hund, svante ♥
bild 4: lite av mitt rum.
bild 5: ego bild på lilla mig, + dagens klädsel: vitt linne från
gina(99kr), jeans shorts från ? .. och rutig skjorta från MQ (599kr eller 699kr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0