tralalala..


har ju inte lagt upp några bilder på ett tag förutom egobilden på mig
själv som jag la upp innan idag! :)
så tänkte visa lite vad jag hunnit med dom senaste dagarna! :) ..

var t.ex och åt på en typ nyöppnad restaurang i lyckeby, time out tror
jag den hette! och maten va faktiskt riktigt god där! helt klart värt att åka dit!


sen gjorde jag en tre-rätters middag till min mamma och bror en av dagarna..
förrätt: bajcon fräst sparris med pilgrimsmusslor och balsamikosås. + tigerräkor med bröd.
varmrätt: biff rydberg.
dessert: chokladbakelse med inkoktpäron och päronkonjaksmosse



dom två understa tallrikarna såg dock inte ut så när jag la upp dom färdigt
utan de är glass på den högra tallriken istället för mosse. (a)


min halvbra dukting.. inte så fin men den dög helt klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0