tisdag!


ååååh helt slut efter väärldens längsta dag i skolan kändes de som!
dock hade vi en lunchrast på 2timmar idag, brukar ha en halv timme så
de va dock galet sköönt!
åh idrotten va med rätt chill.. gick på promenad till brygga berget, fast
annie, jag och rebecca satte oss och solade istället! (y)
ååh hittade två rätt så tufffa svanar som flyygit åt helt fel håll! :(
men nu ska jag äta lite på mitt påskägg som jag inte rört än, för
nästa vecka ska jag förmodligen börja äta sånt där lchf eller va de heter..
kött och fett och inga kolhydrater typ osv..
åh jag äter näst intill bara kött ändå när jag äter så de blir kalas!
mitt coca cola beroende blir dock ett problem! (a)
men aja, inte skriva mer nu ne..
lägger upp lite bilder från dagen lite senare! :) pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0