tillbaks..


åååh hallå igen, va ett tag sen jag bloggade för jag har
faktiskt inte suttit vid datorn sen i onsdags typ?! typ galet ovanligt att jag
klarat mig utan den i typ 3-4 dagar utan att avlida?! :)
men jag har hunnit med en hel del sen i onsdags fakiskt!

onsdag-torsdag va de dock rätt chill, servering i skolan gick från 08.00-16.30
båda dagarna.. brukar slut vid 15.00 som senast?! :O gosh..
fredag var jag sjuk eller ja, jag hade världens migrän när jag vaknade så
stannade hemma, sen fick jag dock inte vara hemma på kvällen så va iväg
åh åt med mamma och så..
åh min lördag.. ja idag har jag sooovit, ätit frukost ute i solen + solat..
varit i stan/lyckeby/b.la, varit ute åh gott med svante och morfars hund åh chillat!

har alltså hunnit med en hel del.. dock har jag inte skrivit hälften men orkar helt
enkelt inte det.. utan ni skulle inte orka läsa de ändå! :)
såå blablabla.....

slänger upp två bilder har typ fler bilder som nog kommer upp inom kort,
eller ja jag ska bli bättre på att lägga upp bilder!

men märkte att solen är rätt så okej stark när jag åt frukost idag..
mitt ben efter 5-10minuter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0