söndag!


goddag alla söta små j*vlar!

gaalet härlig dag men sjukt sköönt väder ute, dock har jag varit inne hela
dagen och lagat mat för om en timme kommer de lite släktingar hit &
äter och sånt skit!
hopppas de blir gott så mycket som jag legat i med en choklasmosse tårta och
en cheescake, sen toast skagen och någon smördegsostpaj och lite annat!
sååå de som är kvar är min kära dukning så ska iväg och fixa lite blommor
och skit att duka med!
så skriver senare ikväll och så! ni får ha det kalas! pusspuss ♥

bjuuder även på två bilder på mig själv för känner mig galet tjusig idag!



Kommentarer
Postat av: Annie

så fin är du gumman!<3

2011-04-24 @ 16:48:05
URL: http://imyupie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0