rätt så okej dag..


hallå eller, tisdag idag åh jag som verkligen inte bruukar vara så förtjust
i tisdagar kan inte klaga faktiskt.. men kunde helt klart varit bättre!
skolan va väl lite sisådär men vafan kan man förvänta sig?! .. ne inte så mkt.
åååh efter skolan så blev de hem en snabbis och byta om till träningskläder
ååh sen vidare ut och springa med svante.. och sjäälvklart började de
regna bara för jag skulle vara duktig åh springa ca 3km.. :/
men klarade de iallafall (a)
ååh guuud va skönt de va att taa en varm dusch när man kom hem sen (a).
lalalalala.. har inte så mycket intressant att komma med om jag ska vara
ärlig, åh någon bild har jag inte. gud va dåligt av mig!
aja ni får leva med det, puss och kram alla söta små barn! :) hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0