min söndag då.. + fler bilder


har ju inte precis varit så duktig på attt blogga på ett bra tag men
spela roll liksom..
men iallafalll, haft gäster här ikväll och så och de har väl varit trevligt
och sådär, godmat iallafall!
dock missade jag gossip girl så typ ångest för det?! gosh inte bra.. ;/
sen har jag skurit mig i 3 fingrar, DUKTIGT EMILIA! (y)
skar mig först i ett, satte på mig plåstret, skar mig i nästa, satte på ett plåster
och skar jag mig en gång till.. då insåg jag att jag inte skulle skära mot mina
egna fiingrar vilket gick galet mycket bättre!


åååh nu är jag så pass mätt så jag bara ligger i sängen och orkar inte ens
röra mina påskägg som jag fått nuu under dessa dagarna..
mår bara illa av tanken på godis.
åååh imorgon kommer tapetseraren hit och tapetserar färdigt mitt rum,
eller ja, sätter upp min fondtapet! :) galet braaa!!! :D
sen är rummet näst intill färdigt här iallafall, sen har jag ju ett till sen senare..

ååh nu blev det lite för mycket skrivet men som sagt lika bra att skriva av sig! :)
pusshej så länge!



dettta hade jag på mig idag då:
ett vitt linne från gina (99kr) svarta tights även dom från gina (199kr)
och en rosa tunika köpt på kompaniet förra året (799kr) ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0