galeet trött tjej..


.. säger typ heej! (a)

neee nu ska lilla jag inte klaga på att vara trött faktiskt.
började halv 10 idag och slutade halv två och vad gjorde vi i skolan egentligen?
eeh, hade klassråd och fyllde i någon frågesak om alkohol och droger?
rätt så chill program man går ibland asså!
och imorgon blir de även också rätt luungt va jag vet! debutantmiddag? (y)
vaa på stan och fyyndade idag på lunchrasten föresten! (a)
såååååå himla nöjd tjej_93? (a)
en vit topp/tunika från åhlens konstigt nog? :O och ett par beiga shorts från gina.
ååh imorgon funderar jag på att åka in och köpa ett par nya svarta jeans..
får la se hur jag gör med de..




tunikan/toppen från åhlens för endast 299kr..

.. & shortsen för 249kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0