ajajaj..


.. är något jag lungt kan säga när de gäller min näsa.

för duktig som jag är så skulle jag skrubba bort mitt smink i fredags..
vilket ledde till att jag skrubbade sönder hela näsan typ.. snyggt! (y)
så haft ett öppet sår på nästan hela helgen åh nu är de en ful jävla skorpa
som inte ens går att täcka med smink?! (y)



som ni kanske ser på bilden så syns de även fast de är täckt med smink..
galet snygggt eller?! .. fast ne :(


förutom detta har de varit måndag idag för er som missat de! :)
åh som alla andra måndagar hade jag en såndär underbar sovmorgon tills halv 11.
ååh endast 2 lektioner, så utmanade ödet och tog bussen till rödebyskolan och
väntade på att mamma jobbade färdigt sen blev de en runda till nättraby för att
fixa en sak och sen vidare heem åh mös och kollade på film!
åh nu ska jag inte skriva mer för stunden så puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej har du haft en bra start på veckan?:)

tänkte bara tipsa dig om en superbra tävling jag har just nu! du har chans att vinna en VALFRI bikini/monokini ur brandsinfashion.com's sortiment!

Om du vill kika på deras bikinis och komma till inlägget klickar du bara här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-en-bikinimonokini.html#comment

2011-04-12 @ 09:54:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0