1 dag kvar!


för som sagt är de fredag imorgon åh sen lov! dunderbart! (y)
men ja, varit ganska så suuuur efter en heeldag i skolan, så tur världens bästa
jocke ringde såå jag fick prata ut om hur jävla arg jag va! (a)
så nu är jag rätt såå nöjd! :) lalala..
ehh förutom de så har min dag varit rätt så toppen! förutom att jag vill att de ska
vara värsta fin vädret ute nu, för de är liksom påsk näästa vecka?!
PÅSK = PÅSKÄGG.. PÅSKÄGG = MASSA GODIS!.. MASSA GODIS = GLAD EMILIA! (a)
tror ni jag lääängtar eller?! svar ja!
just nu känns de dock inte som jag skriver något vettigt så ska goda ner mig i soffan
igen i min rosa-gosiga-onepiece och lyssna på musik! (y)
men puss och kram sålänge! :) tihihi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0