val 2010?

 

jag börjar trötttna på allt om de på tv nu asså..
är väl inte så jätte intresserad av vad dom snackar för "skit".
och inte får jag rösta heller, utan får vänta 4år.
men skulle jag fått rösta iår vet jag precis vad jag skulle rösta på
iallafall, dock skulle många tycka att jag va dum i huvudet och tycka
attt mitt val till vilka skulle vara helt fel, men jag är jag och jag
tycker helt enkelt som jag vill! :)

så skulle jag fått rösta iår skulle min röst hamna på SD.
& jag är inte rasist alls, utan det finns så många
anledningar till det som inte är rasistiska!


Kommentarer
Postat av: annie!

jag skulle med röstat på sverige demokraterna! <3<3

2010-09-18 @ 20:45:50
Postat av: emilia.

det är du och jag annie! :D <3<3

2010-09-18 @ 20:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0