torsdag.


godkväll bloggen och alla snyggingar!
ehehe.. min dag har väl varit ganska så lugn?
har ju varit hemma och tagit det lungt, levt på chips, frukt
ostbågar, glass, popkorn och äppelkaka hemma hos mormor (a).
muuumsigt som bara den! tihiii... :)
imorgon ska jag till skolan iallafall, måste ju på historian gaah, dock
tror jag inte de blir någon praktik för min del?
ingen höjdare att vara i köket med feber och förkyld (y).

så idag har jag köpt blommor till min mamma också, eller ja EN blomma
egentligen, en orchide! så är 200kr fattigare nu dåva! (y) wiihoo.
men snäll som jag är så lägger jag gärna ut 200kr på en fin blommma! :)
men men, osminkad som jag va i joggingbyxor och en svart ladies night tröja
så gjorde jag det. fint!

pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0