svar på tal om SD..

herregud!

det där med valet va väl dumt att jag uttalade mig om.
för mina åsikter är bara skit tydligen och man döms innan man fått
säga varför man tycker som man tycker..
det tycker jag är en typisk grej vissa korkade svenskar gör, att dömma
folk som rasister, när dom inte ens är det.

jag är ungefär 1/4 italienare, alltså inte helt svensk.
jag har ABSOLUT inget emot invandrare/utlänningar, men ändå döms jag?

ni som dömmer mig, vet ni att SD vill göra hårdare och högre staff för
brottslingar som t.ex pedofiler.
en anledning till varför jag tycker att dom ska få en chans i riksdagen,
att dom är "rasister" vissa av dom, det tycker jag är åt helvete och inte okej!
men vissa har något att säga, som det med pedofilerna som ex.

jag tycker ni ska sluta döma personer för att dom säger sin åsikt,
döm inte någon till rasist när dom inte är det, ta reda på mer fakta innan ni uttalar
er, jag kanske borde göra det också..
jag är ingen expert, men jag försöker inte bossa över någon eller dömmer någon
för vad dom tror på och har för åsikter, jag tycker att alla ska få säga sitt.
oavsätt om det är rätt eller fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0