godmorgon!


fredag idag, och sista dagen på apu:n dåva!
bussen går om 25 minuter så ska snart gå dit, är uppe tidigt idag,
brukar ju som sagt stiga upp vid dennna tiden egentligen! ehehe.
men nu är det så att jag ska in till stan och köpa något fint till dom på
montmarte sådär nu när jag slutar efter dessssa 4 veckorna! (y)
vet dock inte riktigt vad än men de märker man väl ganska så snart,
sen ska jag förmodligen be min kära lilla mmamma köpa mat till mig
innan jag börjar (a) lalalalalla...
tycker allt jag är värd det. tihiii, typ mc donalds!!!! :O :O ♥
så jävla gott, eller det är inte "så jävla gott" egentligen men ändå är det de? :O
assså okej, det lät cp men skit samma nu ska jag dra mig! :D
så pussssss på er, hörs nog inte i kväll, eller kanske gör vi det, fårla se.
pussssss igen! :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0