fredag 17/9.


migrän i mitt hjärta! ♥
faaaan va jag hatar det om man säger sååå :) puss på de typ.
haaaft världens mest cpigaste historia lektionen precis, tillsammans med två
gryyyyymt taskiga killar?! :S eheheheheh...
och nu ska jag strax äta med lilla mammmma?
hoppas verkligen huvudverken försvinner asså, för annars lär jag dö ikväll
när jag ska servera? jobbigt läge lixom ;)
men ja, jag lever iallafall, 1 vecka kvar sen börjar skolan igen, saknat de nästan?
fasst kan inte klaga över APU:n precis!  ;D
men ska inte skriva mer nu , ha det bäst, pusssshej ♥

tjusig bild jag hittade på mammas dator! :$

Kommentarer
Postat av: Joacim

öh taskiga var vi inte jue! ;D de va ju du som va helt sinnes :D eller alla vi var helt sinnes xD <3

2010-09-18 @ 13:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0