torsdag 14/10.


chacha bloggen! jag är typ DÖD, och då är jag ganska så
seriös när jag säger det, orkar ingenting kan knappt öppna ögonen
och har ett prov med 60frågor imorgon + att jag ska kunna franska revolutionen
utantill + industriella revolutionen också utantill (y) och jag har inte börjat öva än?
och mina ögon pallar inte en minut till..
jobbade ju som sagt igår kväll, efter att ha varit i skolan en hel dag i serveringen
och bara därefter va jag helt slut sen 4 timmar i ett kök gjorde mig inte piggare heller.
så idag så va det inte kul att stiga upp vid klockan 6..
så nu ska jag lägga mig framför brasan i soffan och lyssna på musik och
försöka hålla mig vaken och plugga. önska mig lycka till.. :)
puss på er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0