tisdagen den 12 oktober.


och mitt bloggande suger för tillfället, har inte tid till det typ?
men ska försöka bli bättre på det, imorgon kkommer jag inte blogga
ett skit dock, blir skolan först, ska servera hela dagen där dåva..
sen vid 6 tiden blir det att jobba i köket på montmartre, tummen upp för de (y)
sen har jag värsta stora mega provet på fredag? lixom ja, det kommer verkligen
gå super bra för min del! :D (y)
60st frågor typ man ska plugga in + franska revulutionen och typ något annat valfritt
ämne som typ industriella revolutionen eller nationalismen?
och nu är jag på riktigt dåligt humör,
SVERIGE SUGER PÅ FOTBOLL!?
så jävla pinsamt! :) men ja, ska vara tyst för annars kanske dom vinner.. ehehe not!
men ska lägga mig i sängen och lyssna på musik och äta upp yttligare 5 till clementiner!
muuums, pusssspåer. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0