övningskört.. (y)


wiihoo på det typ , eller inte!
så jävla pinsamt, hoppade av bussen och gick till bilen iochmed
att pappa skulle köra hem mig där ifrån för att jag är förlat för att gå hem (a)
och så kliver han ur bilen och bara ja du kör hem va? :)
jag bara, VAAAA?
asså ja, jag har suttit i en bil 1gång i mitt liv, i typ 20 minuter och lärt mig växla
och gasa lite? och så sätter han mig i en bil MITT i jämjö där det typ är kaos
med alla köer och skit!? :S utan övningskörnings skyld med (y)
folk trodde väl jag va dum i huvudet eller nått! :D
eheheh.. pusss på det. ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Fin blogg du har :) Allt bra?

2010-10-07 @ 10:18:58
URL: http://starofusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0