min fredag..


eh ja den har varit nästan jätte ointressant..
va ju skolan som vanligt, halv sov mig genom hela dagen hade
prov, gick som det gick efter en sömnlös natt (y)
fick bullar av Carola som va där sista dagen (a) super mums!
sen efter skolan blev det hem till mormor och morfar och äta och sen
hem och packa lite snabbt tills imorogn! :)

sen vidare till fågelmara för att tillbringa kvällen med annie! :D
kollade på film, och sen skrattade annie åt mig när jag missade stolen
totalt när vi satt vid datorn! :( inte snällt :/
och nu ska jag typ gå och lägga mig, ska iväg vid kvart i 10 imorogn på
morgonen, ska tillbringa hela lördagen och fram tills söndag på aspö!
tummen upp för det typ.. får se hur det går..

alltså INGEN dator vilket = inget bloggande. :)
men ni får ha det bäst, finns ju självklart på mobilen hela helgen så bara skicka
iväg ett sms så jag inte dör där ute :) puss och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0