kanelbullens dag?


seriöst trodde inte de fanns sånt på riktigt..
men tydligen gör det det, ganska cp.
tycker att jag också kan få mig en helt egen dag som alla andra firar!! :)

nog pratat om det, för jag är seriöst helt döööd!
har orienterat hela dag jäveln känns det som, eller okej va ute och gjorde det
vid rosenholm mellan kvar över 9 till typ kvart i 12. (y)
så 2,5 timme men de är hela dagen enligt mig :), annie och jag va iallafall helt
klart bäst, hittade fan 12st, fattar ni va bäst de är eller? :O
och då satt vi och fikade hela tiden förutom typ den första kvarten och den sista
halvtimmen? :P ganska perfekt!
men nu ska jag inte skriva mer för jag orkar inte!! :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0