emoilia.. :(


jag vill verkligen komma bort här ifrån ett tag, asså det hade räckt
med 1 vecka eller 2 faktiskt..
varit så underbart att bara få glömma allt skit ett tag och bara glömma
alla runt en också..
visst, jag skulle sakna vissa som satan.
men vill man komma ifrån sitt liv ett tag så måste verkligen alla försvinna
just då, man kan inte släppa allt annars..
minsta lille grej och man påminns om allt, både bra och dåliga saker..

just nu har jag en sån jävla ångest så jag vet inte vad... (y)

' att sakna någon som in i helvete, men vägra att erkänna det för sig själv
eller för någon annan..

' att veta saker, som man inte kan prata med någon annan om.. och ligga och
tänka på hela nätterna och bara undra hur fan man ska göra?
' få höra vilken idiot man är/hur jävla sämst man är osv. dag ut och dag in
även om man kanske inte alltid tar åt sig av vissa nollor.. (jag är dock inte heller perfekt)
' behöva va bland allas jävla skitsnack, va bland falska människor som jag bara
skulle vilja spy på..
' att helt enkelt ens behöva palla leva bland, skitsnack och lögner och äckligt
falska människor som bara kan då och dööö på direkten. (y)


asså ni som inte pallar lyssna på hur jag är just nu behöver helt enkelt inte läsa
det eller ens lägga er i det.
min blogg = jag skriver vafan jag vill och precis om vad jag vill! :)
så har vi den delen avklarad med en massa onödiga kommentarer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0