2010-10-28


torsdag idag vilket innebär näst sista dagen i skolan innan vi får LOV!
gaalet sköönt! :D
serverade ju hela dagen i dag med, restaurangen va nästan fullsatt, 52-53gäster! (y)
ganska jätte ont i fötterna just nu! :)
sitter typ i soffan framför brasan och äter kebab-pommes-pizza? :P
ganska jättegott även om jag inte ttycker om pizza (a)

imorgon blir det skolan fram tills typ 12-halv 1 (y) toppen, sen blir det att åka
till klippan i skåne för att kolla och förmodligen köpa en jack russel valp (a) mihiii..
ganska så jätte lycklig! :D
sen äre lov för min del ! galet underbart faktiskt.
men nu ska jag ner till bankomaten och ta ut pengar så jag kan betala den kära
lilla hunden imorgon (a)
pusshejs sålänge. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0