torsdag 18/11


tjabba tjena och hallå på er! :) mihii.. as ball jag va nu va.
jobbade ju hela kvällen igår så hann aldrig blogga eller så som
sagt men ja, de är väl skit samma, och idag har jag varit
duktig och serverat hela dagen i skolan!! :) ojoj..
inte illa för att vara jag..
sen igår innan jag började jobba så blev det 2 par skor och lite
saker till svante inhandlat. tummen uppp för de! :)
och nu ska jag plugga? eller jag borde göra det iochmed att jag
har prov imorgon och jag har noll koll på det! ehehe :)

och imorgon blir det även bio efter skolan typ! :O as tufft!
due dating blir deet då va med 3 st coolingar typ ;O, jakob är
så schysst så han bjuder också, :O as tuffare!
och nu ska jag inte dryyyga här mer så puss på rumpan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0