sk*t väder.


asså det är verkligen svinkallt ute och inne för tillfället :(
fryyser som bara den även fast jag och svante ligger ner gosade
i soffan med en filt. :O
är kalastrött och hungrig också för den delen så snart hoppas jag på mat :)
har inte gjort speciellt mycket idag, va iväg och handlade i stan och så.
och snart blir det mat förhoppningsvis och sen kolla på två filmer som jag
va uppe och hyrde med lilla mamma innan.
men nu ska jag inte skriva mer tror jag. puss ♥

kollade iochförsig på denna filmen igår och den va helt jävla cp? :O


Kommentarer
Postat av: angelica

kollade på den i helgen.

den va inte bra :o helt jätte dåligt slut :((

2010-11-02 @ 16:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0