melanotan..




.. ja det finns ju som sagt en spruta, som ska göra en brunare..
Barbiedrogen är ju också ett annat namn.

att bli pepparkaksbrun och även få viktminskning och förhöjd sexlust
är resultatet av den.

dock finns den ju inte att köpa i sverige utan man får beställla den på
internet. :)
vissa typ säger ju att det är helt åt helvete om man skulle använda det..
men lixom vad kan hända mer än att man blir brun och snyggare! ;D

skulle provat det om jag inte va rädd för sprutor iallafall! :)
de är en sak som är säker, iochmed att jag blir jätte brun direkt utan att
knappt behöva va i solen mer än typ 40minuter-1timme.

liksom såhär ser jag ut efter max 1 vecka i solen..
dock är mitt ansikte alltid sminkat så ja (a) de leder till att de är blekare..


P.s..  för er som inte känner mig så är jag en sån där som vill bara som alla ickesvenska..
mörkhårig, pepparkaksbrun och brun ögd!
just nu är jag:
mörkhårig, och sen fattas bara mina bruna linser! och den perfekta solbrännan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0