måndag..


och en heeeelt ny vecka.
toppen, 2 prov denna veckan och ja, jippie är väl allt man kan
ta och säga om det!! :) ehehe..
kommer gå rent å h*lvete. skit samma dock.
haft skit ont i huvudet hela dan idag också, + att nu har jag feber också.
älskar verkligen när man börjar bli sjuk,. dock kan jag inte stanna hemma
så blir skolan imorgon ändå! :)
om jag nu inte har maginfluensan då vill säga.

dagen har dock varit kalas, började vid 10 och slutade halv 2.
ganska så okej! en lektion då vill säga :), svenska i 3 timmar (y) :)
ääälskar verkligen hur den idioten som gjorde vårat schema tänkte!!! :)
aja, annie och jag insåg på bussen idag att vi är som två gamla tanter
som är små skvallerkärringar!! :) gulligt!


aja nu ska jag äta melon och massa clementiner tror jag! :D
puss på stjärten. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0