jag förstår typ inte..


.. hur folk kan äta/dricka vissa saker.
- som t.ex:

* Blodkorv?
- lixom djurblod typ? hur gott kan det va på en skala från 1-10?
* ostron & musslor? - ne, dom smakar inte ens gott.. speciellt inte ostron det
är ju som en kallsup i halvet. (y)
* köttbullar, sill, prinskorv? - ja, all såndär julmat förutom julskinkan dååva!
* jordgubbs&hallon-saft! - ne, ingen höjdare enligt mig!
* kaffe? - tycker synd om dom som dricker det som inte insett hur illa det smakar :(

skulle kunna nämna ännu fler men pallar inte just nu :(, och som ni märker gillar jag
inte mat och sånt speciellt mycket! :) eheheh.. aja ska nog mysa ner mig i sängen
nu stället, så godnatt på er sötnosar! och sov sött! :) puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0