falsk_falskare_du. :)


aldrig pratat med någon som är såå jävla feg som du är :)
hur man kan sjunga så lågt. :)
sen pallar jag inte folk på skolan i karlskrona som öppnar käften om saker
som inte har en aning om, :)
passa er säger jag bara, lite till sen ongeiogneg.. :)
ne nu ska jag inte vara sån, men jag pallar faktiskt inte personer som
är en och skriver saker och blabla.. sen så hör dom lite skit snack
så får dom panik och blir en jävla idiot som är sur som ett as istället :S

liksom hur pallar ni?
förstöra något som inte änns finns? hur lyckas man med det :)
aja, jag skiter i det :) , känner inte er, och vill inte lära känna er ändå :)
för ni suger! :) puss på er. ♥
era avundsjuka jävlar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0