VALBORG.. + helgen


ja, då är man hemma efter en hel helg på aspö..
fredag till söndag. riktigt jävla kul enligt mig, eller okej vissa undantag ;)
ja, kan ju säga att fredagen va väääldigt lugn för min del.
men jag hade lika kul för det, skrattade åt dom som hade en mer vild kväll!
sen på morgonen till lördag, kommer joacim och jakob in och skriker
kl. 8 på morgonen och väcker mig, vi somnade typ 3-4? så jag va DÖD!
lördagen va kalas bra, tills lite senare, typ vid 11 tiden på kvällen..
då ja, vi ska inte ta upp den delen tycker jag! :)
hahah.. lär nog vissa töntar mobbas för tillräckligt :P
ja söndagen va väl lite sådär i börjarn också sen va det bara kul!

iallafall har jag haft en kalas bra helg, & valborg.
så tack alla för den! :D <3

ska lägga upp lite bilder och så där ifrån tror jag.
men just nu ska jag typ ta det lugnt för mår inte alls bra..
pussen!

Kommentarer
Postat av: Joacim

KUL VARE MOR! :) <33333

2010-05-02 @ 21:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0