(L)

ooh noo..
ibland har man roligt på msn iallafall..

vi sitter och kollar raggningsrepliker ;)

om du skulle vara en mc donalds meny,
så skulle du heta MC Läcker!


vad vill jag ha om jag säger 3+3?

om jag skulle fråga dig om vi skulle ha sex,
skulle ditt svar på den frågan bli samma som på denna?

du är den perfekta inredningen..
du passar perfekt på golvet, lutad mot väggen, i soffan och i sängen ;)

facebook gruppen:
säg "åh min gud, jag ser ett knä växa" på engelska.

kan ju säga att jag borde öva på engelska, men tur som är så har man
smarta vänner, eller en smart vän. och det är jakob som kan försklara
alla skämt för mig och joacim! :D
såå hahahahahhaa!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0