typ galet nöjd?!


hallå eller?
tänkte ta och berätta snabbt hur min dag sätt ut:

började vid 9 med prov (mejeriprodukter) = fick alla rätt (a).
+ att jag fick veta mina betyg, VG i alla HR ämnen.

sen hade jag nationellt prov i engelska, muntligt vid halv 11.
gick väl kalas bra? ehehehe (a) min engelska är ju underbar..
fick även MVG- på min bokrecension. så jävla gott!

sen hade jag datakunskap = fick MVG i kursen.
och va den enda som fått MVGalla saker i klassen.
är man bäst eller är man bäst? ;)

sen hade jag svenska redovisning, muntligt.
pratade om britney spears.. haha (y)
ingen kommentar.. (a)

och efter skolan blev det att åka och handla sen hem, sen in till
stan och kolla, ska köpa en tröja på kompaniet på måndag
förmodligen (a). 700kr, när det finns nästan lika dana för 149kr?
men jag heter ju dock emilia så varför inte..
sen blev det glassiären.. haha gott eller nått.
så nu mår jag piss illa och ligger och kolar på en film:
trubbel i paradiset. ganska bra faktiskt!

men nu får ni typ ha det bäst!
pussssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0