tralalala..


hej på er alla glada! :)
sitter här i min ensamhet och har precis kommit hem.
eller okej jag va hemma en snabbis innan men åkte till
lyckeby och köpte mig en sallad på pasta baren. (y)
gott som bara den typ?! + nytttigt?
så nu är man väldigt mätt.
var ju i skolan idag i typ 2 timmar? ganska meningslöst..
men gjorde ett prov, och ja det gick väl sådär.
men fick VG på spannmåls produkter? :S ..
vilket jag trodde jag fick IG på liksom? men nee inte de :D
så jag är faktiskt ganska nöjd ändå.

men imorgon börjar man vid halv 11 men ska in redan vid 9
för att snacka betyg och göra ett prov till.
mejeriprodukter tror jag det va.. hoppas på VG där med.
efter det blir det nationella prov i engelska.
får la se hur det går med min underbara svengelska (a)
tralalalala.. :$
sen efter skolan blir det nog stan med bästaste annie! :D
låter verkligen galet bra, ska nog köpa ett gäng tröjor.

upptäckte att jag hade ett par tuusen på mitt kontokort (a)
lalalalala... UNDERBART..
aja nu ska jag väl gå och äta lite mer glasssss.
hare bäst!
pusssen, ( skriver nog mer sen. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0