SÖÖNDAG!


hallåå eller, godmorgon får man väl säääga med!?
konstigt nog är jag gaalet piggg idag! :O
inget jag brukar vara på söndagar då jag vet att det är skola
imorgon. vilket = prov? :(
men det är jag iallafall, bra det eller nåttt?! :D
dock har jag cp ont i mitt jävla ööra fortfarande.
seriöst detta är typ dags för självmord snart, inte alls skönt ju.
sen halsen också, ne fyochblääh.
jag hatar att vara sjuk! det är ju en sak som är säker!
så imorgon ska jag fiixa botemedel mot mitt öra! puss pådet!
och nu ska jag leta upp något gottt man man äta till frukost! :)
något förutom godis då vill säga..
så ha det bäst så länge så skriver jag kanske lite senare!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0