söndagg.


tjabba tjena hallå.. :D
jag är ganska typ glad ändå just nu!
varför? .. jag har ingen jävla aning asssåå men vad gör de?
ne precis ingenting! bara galet bra att det är så jue..
JAG ÄLSKAR ATT VARA GLAD?! (y)

aja jag har planerat min lördag i nästa helg.
och den kommer blii perfekt med min söta medina älskling!
vi kommer verkligen ha en galet bra lördag!

men vi är tyvärr inte där än.. men imorgon är det skola.
och jag har fått höra att vi börjar 9. ganska skönt.
får dock inte åka biil... hatar att åka buss! TACK MAMMA! :S
men aja har fått höra att vi har prov? :S
man bara eeeh? nej glöm de vi ska ha det på onsdag! :)
imorgon ska vi fixa inför vår hotellfrukost vi ska ha på tisdag!
kalas bra/kul tycker jag. puss på det.
så nu ska jag bedda ner mig efter att ha kollat på the perfect man.
eller va den nu hette.
ni får ha det bäst & godnatt och soov sött! :)
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0