söndag.


och godmorgon får jag väl säga!
vaknade ju för ungefär en timme sen dock så ja man är
ganska pigg nuva! galet skönt de.
och det är typ kalasbra väder ute?! så bud på att gå ut och
sola en stund, fast vet inte om jag pallar ligga och svettas ute.. ;)
ne får ta och fundera på det därra.
men vad jag ska göra idag, har jag inte heller någon aning om faktiskt?
så det märker jag väl under dagen då..
håller tummarna för något bra! :D
och imorgon är de dags för skolan igen, dock blir det kul både imorgon
och på tisdag då vi bara ska fixa för föräldra middagen.
och jag och annie står för förrätten, "LOVE SKAGEN".
så får hoppas hon blir frisk till dess asså. krya på dig annie sötnos!
ne nu ska jag göra något mer vettigt.
pusssssssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0