sjuk + musik + cola = <3


eller okej att vara sjuk kanske inte är såå himla "<3" men..
rättt skönt att alla andra gör allt åt en (a)
kan ligga i soffan och bara, jag är törstig..
sen kommer någon bara ååh.. ska jag hämta lite cola eller? :)
man bara jatack! (a) ehehe.

och om någon vet ett bra stället där man kan fixa naglarna i stan så
hör gärna av er till mig!

för som sagt ska ju min mamma betala det åt mig nu när mina
egna naglar gick av igår :S.
(y)
inte alls snyggt nu med korta naglar!!!!!
men jag får typ stå ut eller nått någon vecka, eller ja dom växer ju snart ut med.

nu ska jag få min käära mamma att börja laga mat och pappa att grilla!
för nu är jag riktigt hungrig efter att typ inte kunnit äta riktigt sen
i onsdags liksom.
och för er som inte sett mig HELT osminkad'(och sjuk) så häär får ni
en bild. höhöö.


som sagt är jag alltid sminkad i skolan iallafall.. mer eller mindre.
så vissa tror jag är den där som tror jag är "perfekt" eller är en fjortis..
men NEJ till och med jag kan se ut som en moonster ibland! :D
pussen!

Kommentarer
Postat av: Annniiieeebananiiieee

K! en dag utan finnar eller? ;)

2010-05-15 @ 20:44:38
Postat av: emilia.

haha moget annie ;) jag älskar dom få jag har :) endast dom på bilden! :D

2010-05-16 @ 00:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0